Ödeme ve Teslimat

1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak

SKF DIŞ TİC.A.Ş. adına kayıtlı Garanti Bankası TR07 0006 2000 7870 0006 2976 83 IBAN numaralı hesabımıza (TL) yapabilirsiniz

2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile

Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.

3) Sipariş Bedeli İadesi

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; SKF DIŞ TİC.A.Ş. üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.

4) Teslimat

Siparişiniz onaylandıktan sonra satın aldığınız Yurtdışı Kargo Hizmeti için aynı gün Müşteri Temsilcilerimiz müşteri ile irtibata geçerek gerekli işleyiş konusunda bilgilendirir ve sürecin aynı gün başlaması için çaba harcar. Yurtdışına göndereceğiniz gönderi operasyon merkezimize ulaştığı gün Yurtdışına sevk edilir. Yurtdışı gönderiniz anlaşmalı olduğumuz Kargo Firmaları ile taşınmakta olup anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları tarafından teslimatı gerçekleştirilir.

5) Ödeme Takibi

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.

 Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda info@ekspreskargo.com.tr mail adresine bildiriniz.

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.

Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.